Saturday, November 28, 2009

Pertandingan Ping Pong Tertutup Ibu Pejabat

Kelab Sukan dan Kebajikan JUPEM Sarawak telah menganjurkan Pertandingan Ping Pong Tertutup Ibu Pejabat yang berakhir pada 12 November 2009. Pertandingan ini dibuka kepada kategori bergu dan perseorangan, diadakan di tingkat 7, Bangunan Sultan Iskandar, Simpang Tiga. Pertandingan berlangsung selama sebulan dan melibatkan seramai 32 peserta.

Perlawanan perseorangan separuh akhir antara En. Jamaludin melawan En. Redzuan dan En. Shamsuddin menentang En. Briten. En. Redzuan mengalahkan En. Jamaludin 1-3. Manakala En. Shamsuddin menang ke atas En. Briten 3-0.Perlawanan akhir menyaksikan pertembungan dua generasi En. Redzuan menentang En. Shamsuddin. Pada perlawanan sengit ini berlanjutan sehingga permainan set yang kelima (5 set), akhirnya En. Redzuan memberi laluan mudah kepada En. Shamsuddin untuk menjuarai tertutup perseorangan JUPEM Ibu Pejabat.

Pasukan bergu pula, pasukan yang layak ke peringkat separuh akhir ialah

1. Sarbini/Gordon
2. Shamsuddin/En.Luta
3. Sulaiman/Ramzi
4. Redzuan/L.P.Joo

Pasukan En. Shamsuddin/En.Luta layak ke pusingan akhir setelah menewaskan gandingan En. Sarbini & En. Gordon. Mereka bertemu pasangan En. Redzuan/Pn. Lee Poh Joo yang menewaskan gandingan En. Sulaiman/En. Ramzi.Gandingan mantap antara En. Redzuan & Pn. Lee telah mengalahkan bergu En. Shamsuddin/En.Luta. Setelah mendahului 2-0, gandingan ini memberi kemenangan 1 set kepada bergu En. Shamsuddin/En.Luta sebagai saguhati sebelum menang bergaya 3-1.



0 comments:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Bridal Gowns. Powered by Blogger